Miu Miu Minibags!

The press release for these just landed in my inbox and I screamed “CUUUTE!” I had to post them!  I love the Miu Miu bow bag and plan on getting that bag soon (if only I had a Miu Miu store by me it would be sooner.) but check out these MINI bow bags!!  Cuteness.  I have no idea what I’d do with one except for exclaim how cute it is everytime I see it.  haha!  Thought you guys would love them too πŸ™‚

Happy Thursday!

 
They are only available at the Miu Miu stores so call them up (of if you are lucky enough to have a store near you, stop by) if you want one!
If you want to see the bow bag in real life size, check out my newest favorite bloggirl, Lisa of Cocobella Ballerina’s brand new baby.  I LOVE the color she chose!  
Update:  I found out that they are $380 each.  Um Yikes?  But still cute! πŸ™‚
Previous Story
Next Story
  • Amber's Notebook
    March 31, 2011 at 4:55 pm

    omg those are SOO cute! I want one for my barbie! LOL!
    Amber's Notebook

  • DSK Steph
    March 31, 2011 at 5:09 pm

    I love Lisa's blog! She's such a sweet person. I love her!

  • Lily
    March 31, 2011 at 5:11 pm

    Omg how adorable !! They really are super mini…like a keychain?

    xxLily
    goldandgray.com

  • Jen | Our Life Accounts
    March 31, 2011 at 5:14 pm

    OMG those are adorable! I need one. Must start saving now, the colors and bows are so cute!

  • Modern.girl
    March 31, 2011 at 5:24 pm

    Just saw that too! Do you know how much they are? Let's get it!

  • CessOviedo
    March 31, 2011 at 5:48 pm

    Cute is definitely the best way to describe them, I'd love to tote one around, think the hot pink one is adorable, any idea of the price?

    <3 Cess O.
    The Outfit Diaries

  • Ina
    March 31, 2011 at 6:22 pm

    I have fallen in love with this bags!
    Biggest love the pink one.

    xoxo

    Ina from Hungary /Europe/

  • iamstylish
    March 31, 2011 at 6:53 pm

    @Modern.girl, @CessOviedo No idea on the price, the press release doesn't say. I'll call the store later today and report back!

  • Lisa
    March 31, 2011 at 7:09 pm

    OOOOOH EMMMMM GEEEEEEE

    OOOOOOOMMMMMMMGGGGGGGGGGGGG!!!

    i nearly had a stroke when i opened your blog page today!!

    omg i so need the blue one.. it will look so BLEEPIN' cute attached to my bow bag.

    bahahaha thank you so much for your shoutout tiffany!! you are the sweetest!!!!

    ps. i hope you get your bow bag baby soon too tiffany!! with a cute minibow bag attached!!!!

  • House of Hemingway
    March 31, 2011 at 9:02 pm

    $380? yikes I'd rather get something I'd get more use from! But there's still cute and perfect for spring!

    Check out my hard labor preparing for the baby shower I threw on Sat!

    http://www.houseofhemingway.blogspot.com

  • Savvy Gal
    March 31, 2011 at 10:01 pm

    It is cute. Will stop by Miu Miu store to check it out tomorrow. : )

  • J.
    March 31, 2011 at 10:44 pm

    Cute just isn't the word, more like adorable! This is exactly what I've been for craving small night bag…

  • Yeri
    March 31, 2011 at 11:51 pm

    Hi Tiffany! Those are so freakin' cute. How big is the bag? Is it a keychain?

  • Edwina
    April 1, 2011 at 12:11 am

    WAAAA SO CUTE! but $380… ughhhhhhhhh……..

  • cryskay
    April 1, 2011 at 2:20 am

    if i still played with barbies, i'd get that for barbie. uhmm nevermind. not for $380. haha

  • Tamara Nicole
    April 1, 2011 at 3:24 am

    I'd love one in each color . . . a girl can dream right?! πŸ™‚

  • Elizabeth
    April 1, 2011 at 10:36 am

    These are darling! I can't believe the attention to detail!

    have your cake & eat it too

  • Twenty.Something
    April 1, 2011 at 2:30 pm

    SOOO cute! You're absolutely right… they look like candy! I love them… oyyyshh hahah.

    http://artfashiontwentysomething.blogspot.com

  • DiamondsandTulle
    April 1, 2011 at 4:48 pm

    Ohmygeee!!! So cute! But yikes at the price tag!

    xx Vivian @ http://diamaondsandtulle.blogspot.com

  • kileen
    April 1, 2011 at 4:50 pm

    these bags are seriously the cutest!! what fun colors! if only they were a bit cheaper, lol.

    cute & little

  • Kelsey
    April 1, 2011 at 5:53 pm

    April Fools? This has to be a joke; for a company to sell $380 mini purse KEYCHAINS?!

    Real or not, their still pretty cute πŸ˜‰

  • Holly
    April 2, 2011 at 12:36 am

    soooo cute! love the bow bags! and yes i love Lisa's too!

  • alison*elle
    April 2, 2011 at 5:24 pm

    SO CUTE!!!!! I love Miu Miu and like you, the Bow is on my wishlist. We don't have any stores in Vancouver either… sighhhh…

    xo, alison*elle

  • Vivi
    April 3, 2011 at 5:13 am

    Miu Miu usually doesn't get my heart racing but these new bags are definitely cute.

  • cinzee
    April 3, 2011 at 12:22 pm

    omg,that bow bag is sooo cute! i went into Miu Miu awhile back, and there was nothing i liked! Hm..looks like i might change my mind! hahaha

    I also saw the ChloΓ© Paraty in a mini size and it was sooo cute! but they're out of stock now over here.

    Cinz
    http://cinzee.wordpress.com

  • Janine aka J-Ezzy @ *La Dolce Vita*
    April 3, 2011 at 7:21 pm

    oh wow, those are sooo cute!! i don't think i could justify the price, but wowsers, they are beyond adorable!

  • sharonlei
    April 4, 2011 at 3:08 am

    Ahhh I want one.. but I can't justify the $380 price tag.. whoa! Still super duper cute though.

    I miss you Tiffany!

    xx Love & Aloha

  • Nelah
    April 4, 2011 at 3:38 am

    Oh my gosh..these bags are soooooooo cute!!!

  • Miss Caitlin S.
    April 4, 2011 at 6:03 am

    holy crap, so cute

  • D'jamy
    April 4, 2011 at 9:07 am

    Oh my, they are so cute, so perfect…Miu Miu never lets us down, never! πŸ™‚

    http://www.fashionfoodandeverythingilove.blogspot.com

  • LV
    April 4, 2011 at 10:57 am

    OMG!!!! These are soooo CUTE!

    http://foodfashionandflow.blogspot.com

  • Marc Jacob Handbags
    April 4, 2011 at 11:05 am

    I love that bags, that must be relatively new. I bet it sells out quickly…

  • Megan
    April 4, 2011 at 2:06 pm

    I saw those a few months ago and thought the same thing….until I saw the price! Pretty ridiculous for a keychain.

  • LC
    April 4, 2011 at 3:38 pm

    OMG! Those are adorable. Yikes! $380 seems a little much though.

  • Kerissa
    April 9, 2011 at 11:24 pm

    Yikes yes but maybe a great Mother's Day gift to myself. We'll see..